فایل PowerPoint (اسلاید ها) بررسي فاکتورهاي کليدي موفقيت سيستم هاي بازاريابي مقصد مبتني بر وب

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل PowerPoint (اسلاید ها) بررسي فاکتورهاي کليدي موفقيت سيستم هاي بازاريابي مقصد مبتني بر وب :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي تحولات نوين در مديريت،اقتصاد و حسابداري

تعداد صفحات :25

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر تلاش های فراوانی در جهت ایجاد سیستم های اطلاعاتی جامع برای بازار مقصد شده است که یا برخیاز این تلاشها با شکست مواجه شده اند و یا تنها در مدت زمان کوتاهی توانسته اند به اهداف مورد نظر دست یابند.اگرچه تلاش های تحقیقاتی در جهت بررسی جنبه های سیستم های آنلاین مورد استفاده سازمان بازاریابی مقصدانجام شده است ولی اکثر تحقیقات در این حوزه، نیاز به مطالعاتی دارند که به طور سیستماتیکی فاکتورهای حیاتیمدیریت و اجرای سیستم های بازاریابی مبتنی بر وب را مشخص نمایند. هدف این مقاله نیز ارزیابی چنینفاکتورهایی برای سیستم های بازاریابی مبتنی بر وب در سطح کشور، شهر و سطوح نواحی سازمان بازاریابی مقصداست. در این مقاله همچنین به بررسی فاکتورهای مهم سیستم های بازاریابی مقصد مبتنی بر و در ایران پرداختهو نتایج ارایه می گردد.

لینک کمکی