بخشی از متن فایل PowerPoint (اسلاید ها) بررسي نقش اعتماد مشتري در ميزان فروش اينترنتي (مطالعه ي موردي شرکت ديجي کالا) :
سال انتشار : 1395
تعداد صفحات :16
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی نقش اعتماد در میزان فروش الکترونیکی فروشگاه های دیجی کالا است. این تحقیق از نوع پیمایشی بوده و عملکرد فروشگاه،امنیت، آگاهی مشتری و بستر قانونی به عنوان متغیرهای مستقل و همچنین افزایش فروش الکترونیکی به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شده است.تعداد 50 نفر از خریداران فروشگاه دیجی کالا به عنوان نمونه انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه با روش رگرسیونچندگانه نشان داد که ارتباط معناداری بین اعتماد و میزان فروش الکترونیکی وجود دارد.