فایل PowerPoint (اسلاید ها) بررسي و مقايسه سيستم صف در بانکداري نوين و سنتي بانک ملي در شهر تبريز

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل PowerPoint (اسلاید ها) بررسي و مقايسه سيستم صف در بانکداري نوين و سنتي بانک ملي در شهر تبريز :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي تحولات نوين در مديريت،اقتصاد و حسابداري

تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

انتظار کشیدن در صف یکی از مشکلات روز افزون جوامع شهری می باشد. همه ما در فعالیت های روزانه این وضعیت راتجربه می نماییم. در واقع با توجه به افزایش جمعیت و متعاقب آن افزاش ترافیک کاری، این مشکلات به مرور زمان بیشترمی شوند. برای مثال همه روزه در مراکزی همچون فروشگاههای بزرگ، مراکز خرید، تعاونی ها، بانک ها و برخی ادارات پرتردد همچون اداره پست، شاهد تراکم کاری زیاد و صف های طولانی هستیم. یکی از تیوری های مهم و تاثیر گذار در رابطهبا حل مشکلات مذکور، سیستم صف در مراکزی با مراجعه کننده های بالا است که امروزه با توجه به ادغام علوم مختلف ازقبیل رایانه،آمار،روانشناسی و صنایع، شاهد رشد چشمگیری در این سیستم ها هستیم. در واقع سیستم های شبیه سازیموفق که بر مبنای تیوری صف طراحی شده اند، توانسته اند مشکلات بسیاری را از پیش پای ادارات، شرکت ها، سازمان هاو تمامی اماکنی که دارای مشکلات ترافیک کاری هستند، بردارند. هدف از مطالعه حاضر بررسی و مقایسه سیستم صف دربانکداری نوین و سنتی در یکی از شعب بانک ملی است. نتایج بدست آمده حاکی از این است که سیستم بانکداری نوینمزایای بسیار زیادی در مقایسه با سیستم بانکداری سنتی داشته و مدت زمان انتظار مشتریان در صف نیز تحت تاثیر اینتفاوت ها قرار دارد.

لینک کمکی