فایل PowerPoint (اسلاید ها) همگرايي رسانه ها در هزاره سوم

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل PowerPoint (اسلاید ها) همگرايي رسانه ها در هزاره سوم :


سال انتشار : 1395



تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

اصطلاح همگرایی به شیوه های مختلف و برای ارزیابی یا تبیین تغییرات گسترده در رسانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در تحلیل های متداول، همگرایی به عنوان نیرویی خارجی تلقی می شود که رسانه های ارتباطی را از طریق نهادهای اجتماعی، سیاسی یا اقتصادی متعدد شکل می دهد. در عمل، همگرایی رسانه ای به استفاده از چندین رسانه برای ایجاد محتوی غنی و پیچیده اشاره دارد. در این نوشتار نویسنده بر آن است تا تصویری از تحولات اخیر در صنعت رسانه ارایه گردد. این تحولات که ریشه در پیشرفت های تکنولوژیکی و تحولات اجتماعی-سیاسی جوامع دارد، منجر به همگرایی رسانه ای گشته است که محور تمرکز این مطالعه می باشد.

لینک کمکی